Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami. Przekłada się to na brak konieczności prowadzenia negocjacji przez poszczególne firmy z osobna.
Dostęp do warunków handlowych wybranych dostawców, z którymi MwD ma podpisane umowy, w wysokości, której pojedyncze firmy nie miałby możliwości uzyskać. Dotyczy to zarówno warunków rocznych, jak również akcyjnych.
Koordynacja zamówień i ich kumulowanie w celu uzyskania lepszych warunków zakupowych u dostawców.
Nadzór nad realizacją budżetów okresowych gwarantujących realizację planów zakupowych, a tym samym uzyskanie lepszych warunków handlowych.
Przesyłanie bieżących informacji handlowych i komentarzy dotyczących sytuacji rynkowej oraz działań poszczególnych dostawców.
Tworzenie i moderowanie paneli dyskusyjnych dotyczących aktualnej sytuacji rynkowej oraz rysujących się trendów.
Dostęp do towarów posiadanych przez pozostałych uczestników, dający możliwość zrealizowania zamówień nietypowych, jednostkowych lub pozwalających na szybką realizację potrzeb klienta w przypadku braku danego towaru we własnym magazynie, bez konieczności zamawiania dużych ilości produktu u dostawcy.
Koncentracja zakupów
Oferta wdrożeniowa systemu klasy ERPII.
W najbliższej przyszłości (2014 rok) zarządzanie bazami danych towarów, co przekłada się na wymierne korzyści takie, jak brak konieczności zmian cenników w momencie ich zmiany przez dostawców, w pełni uzupełnione kartoteki towarowe o dane, które często są pomijane, a bardzo użyteczne w czasie obsługi. Można tutaj zaliczyć np. zdjęcia produktów ich wymiary i waga, kody EAN, itd.
Generowanie comiesięcznych zestawień ilustrujących wielkość realizowanych obrotów.
Pomoc we wdrażaniu rozwiązań IT poprawiających efektywność pracy.
Postęp do oprogramowania pozwalającego na zarządzanie własną stroną www.
Koncentracja negocjacji
Przygotowana do wdrożenia strategia sprzedaży oparta na filozofii CRM. Wybrane firmy już ją wdrażają samodzielnie, jak również przy współudziale konsultantów zewnętrznych na stałe współpracujących z MwD.
Mapowanie i operacjonalizacja procesów biznesowych zachodzących w procesie obsługi klienta.
Oferta narzędzi wspierających sprzedaż i główny nurt strategiczny w postaci projektu MediawDomu.
Wystandaryzowana wizualizacja poszczególnych firm.
Analiza trendów rynkowych i wytyczanie nowych kierunków rozwoju.
Odpowiedzialność za płatności
Prowadzenie i organizacja szkoleń z zakresu zarządzania, marketingu, informatycznego i finansowego.
Koordynacja współpracy
Dostęp do oferty profesjonalnego konsultingu wyspecjalizowanego w branży ogrzewczo-wentylacyjno-sanitarnej.
Możliwość skorzystania z codziennych konsultacji z zakresu zarządzania i marketingu naszych pracowników.
Spójność strategiczna i produktowa
Posiadanie magazynów centralnych dla produktów wybranych producentów.